Najnowsze Wpisy

nuda Komentarze (0)
18. listopada 2003 17:58:00
linkologia.pl spis.pl

NUDA!!!!!! dlaczego to spadło akurat dla mnie?? a zresztą ważne że sie zakochałam ale nie napisze w kim.

ale jest przystojny i fajny, i tyle. więcej o nim nie napisze bo mi sie nie chce  nara

 

klucia : :

cze Komentarze (0)
11. listopada 2003 13:37:00
linkologia.pl spis.pl

nazywam sie Dominika ale mowi sie na mnie Dosia. Moja naj...lepsza przyjaciolka to Oktawia (tez ma bloga, odwiedzcie go koniecznie) co mam dalej pisac?? narazie czekam na szablon bo kolega ma mi zrobic (ten sam co zrobil szablon Okci) chodze do klasy z Okta czyli do 6F od razu pisze ze bede tu prowadzic taki pamietnik ale nia az tak otwarty bo musze miec jakies tajemnice no nie?? a po za tym moich uczuc i mysli nie napisze w blogu bo moga go czytac ludzie ktorych nie znam albo Siwy a on lubi szantazowac przez takie informacje i nie chce aby on czytal o takich sprawach dla mnie osobistych dobra nara koncze bo mi sie nie chce pisac papapa nara

klucia : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

mona | perwer | syla135 | lwicahp | jezus-zyje | Mailing